Iemand bezoekt je website… en dan? Als ze niks achterlaten, kun jij er helemaal niks mee. Met een First Time Visit Coupon Card geef je ze een reden om nú in actie te komen — en jij krijgt direct hun gegevens in je systeem, zodat je ze later kunt benaderen met push berichten.
Liever je slapende mailinglijst wakker schudden? Stuur ze een VIP Invitation Card en verleid ze terug te komen naar je zaak.
Op zoek naar meer rendement uit je ads? Voeg een digitale coupon toe en zie je conversie verdubbelen.
Meer conversie met push berichten
Stimuleer klanten om hun coupon te gebruiken en verhoog je conversie én ROAS – zonder extra advertentiebudget.
Meetbaar succes direct inzichtelijk
Zie precies wie jouw aanbieding gebruikte, wanneer ze hem gebruikte en ontdek welke promoties écht werken.
Van eenmalige bezoeker naar loyale fan
Bij inwisseling kun je de kaart automatisch omzetten naar een andere coupon of loyalty card.4o
Iemand bezoekt je website… en dan? Als ze niks achterlaten, kun jij er helemaal niks mee. Met een First Time Visit Coupon Card geef je ze een reden om nú in actie te komen — en jij krijgt direct hun gegevens in je systeem, zodat je ze later kunt benaderen met push berichten.
Liever je slapende mailinglijst wakker schudden? Stuur ze een VIP Invitation Card en verleid ze terug te komen naar je zaak.
Op zoek naar meer rendement uit je ads? Voeg een digitale coupon toe en zie je conversie verdubbelen.
Meer Conversie met Push Berichten
Stimuleer klanten om hun coupon te gebruiken en verhoog je conversie én ROAS – zonder extra advertentiebudget.
Meetbaar Succes Direct Inzichtelijk
Zie precies wie jouw aanbieding gebruikte en ontdek welke promoties écht werken.
Bouw automatisch aan nieuwe vaste klanten
Wanneer de coupon card wordt ingewisseld kun je ervoor kiezen deze automatisch om te laten zetten in een andere Coupon Card of Loyalty Card.
1. De Eerste Indruk
2. De Tweede Kans
Na het 2e bezoek keert ongeveer 45% terug voor een 3e bezoek. Bij twee positieve ervaringen neemt de kans op herhaalbezoek bijna met 70% toe ten opzichte van alleen een eerste bezoek.
3. De Loyalty-Lock-In
Na het 3e bezoek keert zo'n 65-70% van de klanten terug. Deze klanten zien je als hun vaste plek, blijven komen en geven vaak meer uit dan eenmalige bezoekers.
Herhaalbezoek gebeurt meestal niet vanzelf — het vraagt om actie. En dáár komen de couponcards in beeld. Hiermee neem jij zelf de regie in handen om relaties op te bouwen met je klanten, zodat ze vaker bij je terugkomen en meer geld bij je uitgeven. Opvolgen is geen gedoe meer, maar meetbaar, moeiteloos èn winstgevend.
Herhaalbezoek gebeurt meestal niet vanzelf — het vraagt om actie. En dáár komen de couponcards in beeld.
Hiermee neem jij zelf de regie in handen om relaties op te bouwen met je klanten, zodat ze vaker bij je terugkomen en meer geld bij je uitgeven.
Opvolgen is geen gedoe meer, maar meetbaar, moeiteloos èn winstgevend.
PRODUCTEN/DIENSTEN:
GEGEVENS:
Motorrijtuigstraat 30
1151 DJ Broek In Waterland
06-13674008
KVK Nummer: 67876242
BTW Nummer: NL001781917B24
Copyright 2025. Reward Wallet. Alle rechten voorbehouden.
PRODUCTEN/DIENSTEN:
GEGEVENS:
Motorrijtuigstraat 30
1151 DJ Broek In Waterland
KVK Nummer: 67876242
BTW Nummer: NL001781917B24
Copyright 2025 @ Reward Wallet. Alle rechten voorbehouden.